بخام بچمو ببینم ب سونوگرافی بگم سونو چی میخام

۴ پاسخ

من جایی ک میرم فقط وقتی کالر داپلر هست قشنگ میبره زوم میکنه همه جاشو نشونم میده بقیه سونو ها درحدی م فقط خودش میبینه و زوم نمیکنه

سونو همینطوری ، من ۱۴ هفته ب دکترم گفتم ی سونو همینجوری برام بنویسه ک ببینمش

سونو برسی وضعیت جنین

الان میتونی سنو وزن بری

سوال های مرتبط

مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد