زیر دلم درد میکنه بخام برم سونو چی بگم میشه سونو OB

۲ پاسخ

مگه باید بریم سونو؟؟! منم زیر شکمم درد میکنه نه مداوم، حالت گرفتگی داره یکمم واژنمو درگیر میکنه

اره عزیزم البته تو بگی برا چک کردن بچه خودشون میدونن دیگه

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۱ ماهگی
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد