۲ پاسخ

برنج نیم دونه رو خیس کن چند ساعتی اول بزار یکم با آب بپزه با شیرم میتونی بعد شیر اضافه کن کمش کن بزار دونه برنج له بشه یکم نبات اضافه کن سر آخر یکم گلاب

برنج وبشورهمون لحظه بزارباآب بپزه اگه بزاری خیس بمونه برنج له نمیشه ولی همون لحظه بزاری بپزه نرم میشه قشنگ اگه باشیربجوشونی هم زیادشیرمیبره هم برنج نرم نمیشه بعدم باآب پخت بزارآب خشک بشه بعدشیراضافه کن بزاری باشیربجوشه تامزه شیربگیره همون لحظه شکریانبات بریززیره هم دوست داشتی بریزبایکم وانیل

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۱۷ ماهگی
مامان 💙آرسام💙 مامان 💙آرسام💙 ۱ سالگی