۶ پاسخ

نکسیوم عالی

نکسیوم ۸۰ درصد جواب داده

من سر پسرم دکترش از چهارماهگی غذای کمکیشو شروع کرد

عزیزم رفلاکس چیزی نیست که فوری درمان قطعی بشه به مرور زمان خوب میشه و با بزرگتر شدن بچه اما من شیرخشک اپتامیل و بیومیل ای ار میدم بهتر شده نسبتا اما کاملا خوب نمیشه یهویی

شیرش رو عوض کردم هیچ دارویی نمیدم

فاموتیدین و شیرخشک بیومیل ای آر

سوال های مرتبط