۲ پاسخ

بچه اولمو ۱۸ماهگی گرفتم خیلی راحت بود انشاله این بچمم زود یاد بگیره

دخترمو تقریبا نزدیک دوسال بود شورت آموزشی سیسمونی فروشیا دارن. البته ما حیاط داشتیم یکم راحت بود
اصلا دعواش نکن چون بترسه دیگه نمیگه.
یه گاشو بگیر براش جذابیت داشته باشه
بچه حرف زدم بلد باشه خیلی مهمه.

سوال های مرتبط

مامان رادین و نلین مامان رادین و نلین ۱۰ ماهگی
مامان آرسین و نورسا مامان آرسین و نورسا ۳ ماهگی
مامان نفسام مامان نفسام ۱۶ ماهگی