۶ پاسخ

توی شکم بدتر نگرانی داره هر لحظه از حالش باخبر نیستی نمیدونی چطوری بخوابی اذیت نشه

دقیقا مراقبت هاشم واقعا سخته اونایی کع ۲قلو ۳قلو دارن چی میکشن خدا میدونه

واقعا🥲

خیلی بچه داری سخته خیلی😭

من توشکمم بودهفته اخرتکون نمیخوردیسره میرفتم nstدکترمیگفت ماشالله درشته جاش تنگ شده

دقیقا🥲

سوال های مرتبط