۴ پاسخ

نمیدونم چرا ولی حسم میگه چنین کاری نمیشه یا اگ بزن هم چنتای میزنه ن همه رو زودی هم درست میشه
یا نمیخام قبول کنم چنین کاری رو اصلا استرس ندارم هم
ولی بشدت ادم وسواسی هستم بدون اب برق و امکانات هم نمیتونم یروز سر کنم

نیروگاه برق و اب فک کنم

گفته میزنم ولی بهش فکر نکن .اخه کاری که از دست ما برنمیاد چیکار میشه کرد

احتمالا زیرساخت های انرژی مثل نیروگاه های برق

سوال های مرتبط