بیمارستان ثامن مشهد زایمان طبیعی و سزارینش چنده؟

۳ پاسخ

من اردیبهشت سزارین شدم امام حسین خیلی راضی بودم
شد ۱۵با بیمه

نمی‌دونم من مهر 40تومن زایمان طبیعی کردم

من سزارین بودم نزدیک ۲۰ تومن شد
یادمه موقع من با بیمه ۱۲ یا ۱۴ اینا بود
ازادش ۱۶ یا ۱۸ بود دقیق یادم نیست

سوال های مرتبط

مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی