۶ پاسخ

سفت نیس براش
اوق نمی‌زنه تو گلوش بمونه
پسر من نمیتونه بخوره

نوش جونش عزیزم
خیلی دلم میخاد غذا انگشتی رو شروع کنم

چطور پختی؟

عزیزم همشو بهش میدی بخوره یا کمتر میخوره؟ چون من نمی‌دونم چقدر غذا باید بخوره

همشونو میخوره؟

چجو پختی
نوش جونش

سوال های مرتبط

مامان دلخوشیم🩷 مامان دلخوشیم🩷 ۱۱ ماهگی