پمپ درد ک میگن چیه کسی تجربه ای داره؟

۳ پاسخ

من نگرفتم و از نگرفتن راضی ام

پزشک بیهوشی مسکن ها مجاز میریزه تو یه حالت پمپ چند دقیقه یک بار دوز دارو که بازم دکتر تنظیم میکنه وارد بدن میشه

سرمه ک مسکن توش و ی دکمه داره ک اروم اروم مسکن وارد بدنت میشه هروقتم دردت شدید شد دکمه رو چند ثانیه فشار میدی سرعتش بیشتر میشه ، باید موقع تشکیل پرونده ب پذیرش بگی

سوال های مرتبط

مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلوان مامان دلوان ۳ ماهگی