۱ پاسخ

خب آره دیگه
همه مون اینجوری میشیم
نباید به خودت فشار بیاری
کارهارو تقسیم کن
مثلا هر نیم ساعت کار میکنی، یه ربع استراحت کن
خدای نکرده زایمان زودرس نشی

سوال های مرتبط