مسمومیت بارداری درمان داره😭😭دیگه نمیکشم واقعا

۶ پاسخ

نگران نباش جانم منم مسمومیت دارم که لب مرزه بوده دو سه هفته قبل غذام کنترل کردم همین امروز جواب ازمایشم اوردم نشون دکتر دادم خیلی پایین اومده پایین نرمالم هست
غذاتو رعایت کن هرچی میخوای بخوری کم‌نمک و بدون روغن و قند
قند مصنوعی بذار کنار اول صبح شیر و خرما و گردو بادام هرچی دوست داری میکس کن بخور که خیلی مفیده
سعی کن شام سر وقت بخوری غذای فست فود و اینا کامل بذار کنار

مگه پروتیینت چند بود

من تو هفت ماهگی بهم گفتن مسمومیت بارداری داری فشارم بالا بود دفع پروتیینم داشتم تغذیه‌رو رعایت کردم نمک نخوردم آب خیلی زیاد خوردم خداروشکر مشکلی ندارم دیگه

نمیدونم عزیزم فقط میدونم زود تر ختم بارداری میدن نگران نباش و تحت مراقبتی
حتی بخاد زود ترم بیاد نی نی امپول ریه میزنن کامل کامله

علائمش چیه عزیزم؟

دارو میدن اکه جواب نده
باید بری بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان رقیه سادات مامان رقیه سادات ۲ ماهگی
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس وهاکان مامان نفس وهاکان روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان وآراز💙 مامان آیهان وآراز💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان عسل پسری🍯🌰🐣👶🏻🩵 مامان عسل پسری🍯🌰🐣👶🏻🩵 ۳ ماهگی