۸ پاسخ

دختر من گریه نمیکنه ولی میچسبع تو بغلم😂

نه با همه زود جور میشه بجز خانواده همسرم😂

ن گریه نمیکنن اولش غریبی میکنه بغل نمیره بعداوکی میشه

اره پسر منم وقتی بغلش میکنن قیافشو مظلوم میکنه لباش آویزون میشه دورچشماش قرمز میشه یه قطره اشک میریزه بعد من سریع میگیرمش آرومش میکنم بعد میگم وقتی تو بغل خودمه باهاش بازی کنن ک یکم باهاشون احساس راحتی کنه بعد میزارمش پایین کنارشون میشینم بازیش میگیرن کم کم عادی میشه براش بغلشون میره
ولی با بعضیام اوکی نمیشه تا اخر نمیره بغلشون😂

دختر من اینجوری بود . تا یکیو میدید میزد زیر گریه
تو عید گفتیم هر کس میاد اصلا باهاش حرف نزنه .چشم تو چشم نشه

ن والا اگ یکم باش گرم بگیره بغلشون هم میره

آره خب غریبی میکنن دیگه کم کم آشنا میشن اشکالی نداره😅

نه والا می‌ره تو بغلشون 😂😂

سوال های مرتبط

مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد