خانما ان تی دوازده هفته بریم خوبه

۶ پاسخ

خوبه منم ١٢ هفته رفتم

من دوازده هفته و دو روز رفتم

میگن ۱۲ هفته و ۳ روز عالیه بری

خوبه
بهترین زمانه

میگن بهترین تایمش 12هفته 3روز

من امروز رفتم🫠

سوال های مرتبط

مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم 👶🎀💕 مامان دخترم 👶🎀💕 هفته بیست‌ونهم بارداری