۵ پاسخ

دختر منم همین بود دکتر گوارش بردم خوب شده بنظرم ببرش دکتر گوارش

دل درد داره

کلا تو این سن هضم و دفعشون دردناکه
چون گوارششون نابالغه
گریپ میکسچر بده و شکمش رو ماساژ بده و با پاهاش دوچرخه بزن
خوب میشه زودی ایشالا

کولیک داره شاید اگر خیلی پاشو جمع میکنه و قرمز میشه

نفخ داره دیگه

سوال های مرتبط

مامان نویان💙💙 مامان نویان💙💙 ۷ ماهگی