۴ پاسخ

من دیروز از دکتر متخصص سئوال کردم گفت ما آدم بزرگا مگه هروقت غذا میخوریم آروغ میزنیم بچه هاهم مثل ما بلندش کن آروغ زد که زد نزد ولش کن فقط بلندش کن حالت عمود که شیر بره پایین

اشکال نداره ماما به من گفت حداقل کمرشو ۲۰ دقیقه ماساژ بده اگر زد که هیچی اگر نزد هم دیگه ۲۰ دقیقه کافیشع

مهم اینه بعد شیر یه ربع بیست دقیقه عمودی باشه که شیر برنگرده اگه آروغ نزد اشکال نداره

والا منم همينطور

سوال های مرتبط