۵ پاسخ

بیییییش از حد خیلی بهونه گیر شده و زودم قهر میکنه تا چیزی بهش میگم حالت گریه برمیداره و میگه بابا میخوام😐

بله خیلی همش میخواد بغلش کنم

خیلییییییییییییییییی زیاد

اره پسر منم خیلی بد خلق و بداخلاق شده

خیییلی خیییلی
من نمیدونم چرا هرجا میره باید من پشت سرش باشم قبلا بهتر بود فک کردم دیگ از سنش گذشته

سوال های مرتبط