این کمد برا بچه خوبه ؟ به نظرم جا دار نیست درسته ؟

تصویر
۶ پاسخ

ببین جادار نیست من یه کمدی خریدم برای دخترم که تا الان ۱۲ سالشه هنوز داره استفاده میکنه طبقه بالا آویزون میشه لباس داخلش یه طبقه زدم انگار دو تا کشو پایینشه با همین اندازه شما

آره قشنگه ولی اگر میتونی کمد لباس دو در بگیری که جاش بزرگتر باشه خوبه یه کمد ویترین جدا بخر من تو همین سبک برای دخترم گرفتم فقط جای لباسش به درد تا دو سالگی میخوره الان دخترم ۶ سالشه کمدش کوچیک شدهو حجم لباساش زیاد شده و لباساش بزرگ تر شده کمدش دیگه اندازه نمیشه میخوام یه چوب لباسی بخرم بزارم کنار کمدش که بعضی لباساشو رو اون آویزون کنم

کشو بیشتر بدرد میخوره تا قفسه

اگر برات مقدور نیست چیز دیگه ای بخری یک سری طبقات فلزی پایه دار هستن ک بهشون میگن راف
میتونی بخری یکم طبقه ایجاد شه داخل کمد

آره خیلی کوچیکه

مثل کمد دختر منه فقط کشوهاش ب درد میخوره بقیش ن

سوال های مرتبط

مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری