۲۸ پاسخ

کوتاه نیس
چه خوبه ک هنوز آدمایی هستن ک معذب بشن
میری بیرون ی وضع چندشی همه کراپ و شلوار پوشیدن من معذب میشم ک کون اینا بیرونه

اییییین

تصویر

ایننننن

تصویر

خوبه کوتاه نیست اگر موذبی شلوار های بگ بپوش باهاش

چ خوشگلن هر سه تا😍🥹 مبارکت باشه

کوتاهه چیه عزیزم

با شلوار بگ بپوش اصلا احساس نمیکنی کوتاست

اتفاقا با شلوار مشکی قشنگتره و ست میشه

الان دیگه اینا جزو بلندا حساب میشه

عزیزم خوبه ک کوتاه نیس مبارررررکه ❤️

تازه خیلی بلنده خواهر🥴😂

با شلوار بگ بپوشی خوبه

کجاش کوتاهه !!

هیچکدوم کوتاه نیست ولی اگر معذبی با شلوار فول بگ بپوش

کوتاه نیس. با این شلوار قشنگ نمیشه باید شلوار نیم بگ‌ بپوشی

کوتاه نیس ولی چون موذبی با شلوار پارچه ای بگ بپوش

با شلوار مشکی قشنگ تره

مانتو کرمیت اگر از پشت با س نت میپوشونه خب کوتاه نیست دیگه

دومی رو نخر به نطرم

ن عالیه

خوبه دبگه با شلوار گشاد بپوش

بلندم هست 😂.

خیلی خوبه، کوتاه نیست

این بلنده منه
اصلا کوتاه نیست اگه تنگ میگرفتی میتونستی با شلواربگ بپوشی

میخواستم بگم مانتوت بلنده 😂

اییییین

تصویر

بنظرم که خوبه

کوتاهی ک فکر میکنی نیس، با یع شلوار مناسب بپوشی عالی میشه

سوال های مرتبط

مامان مسدود دائم شدم مامان مسدود دائم شدم ۳ سالگی