سلام خانما
جواب ازمایش nt من نرماله؟
دکتر هنوز ندیده

تصویر
۲ پاسخ

ان تی من ۲.۲ بود جفت تو بود...منو فرستاد سلفری با اینکه آزمایشم ریسک نداشت گفت انجام بده خیالت راحت شه

عدد انتيت ٢.٢٠دكتر بهت چى گفت؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی💙🍓 مامان توت فرنگی💙🍓 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جانان
👶🏻 مامان جانان 👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لیا مامان لیا هفته دوازدهم بارداری
مامان آرا مامان آرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته بیست‌وششم بارداری