سلام مامانا ۳۲ هفته و ۲ روز وزن ۱۸۷۱ چ طوره؟

۷ پاسخ

فکنم کم باشه

منم 32هفته ودوروز رفتم وزنش 1935دکتر گفت خوبه .
ولی خودم میگم کمه

کمه عزیزم

عاللللیه

خوبه یکم بالا هم هست چون تو این هفته باید 1700 باشه

خوبه من سی و سه هفته وسه روز۱۹۰۰بودگفتن کمه،

خوبه..

سوال های مرتبط

مامان پناه 😍👼🤰 مامان پناه 😍👼🤰 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان فسقلی 👼 مامان مامان فسقلی 👼 روزهای ابتدایی تولد