خونرسانی به جنین خوبه؟
من دیروز 30هفته کامل رفتک یکو شیشصد بود. نگران مباش هنوز از این به بعد بچه وزن میگیره. برا من لیدی میل نوشت.
نگران نباش عزیزم .وزن بچه منم ۲۷ هفته یکم کم بود دکتر بهم گفت پروتئین بخور. منم صبحا سه چهار تا سفیده تخم مرغ با نون پنیر یا اوتمیل خوردم. میوه و مغزیجات خوردم + ناهار و شامم سعی کردم گوشت و مرغ بیشتر بخورم خداروشکر ۳۲ هفته رفتم سونو وزنش خوب بود .
هفته ای یکبار اش دندونی بخور قشنگ وزن میگیره
مکمل هارو قرص هارو میخوری؟ بستنی هر روز بخور اگه قند نداری مغزیجات بادوم درختی و هندی بخور بی نمکش و چون فشارت بالا بود دلسترم میگن خوبه من نخوردم ولی گوشت و مرغ و تخم مرغ هم هروز بخور
چیزیم میخوردی یا ن. غدا من زیاددغذا میلم نمگیره ببین چی بشه جنینمم
خب دکترت برات دارو مینویسه
نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.