سلام دخترا
کیا قندشون بالاس؟چنده؟دارو چی میگیرین؟

۳ پاسخ

قند بارداری گرفتم انسولین میزنم

سلام من ماه دوم قندم بالا رفت انسولین میزنم الان

سلام من ازقبل دیابت داشتم انسولین میزدم ولی توبارداری قندم خیلی بالا رفت ینی۳۰۰شد ک دکتر مدل انسولینمو عوض کرد

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ویکم بارداری