انشالله ک مثبتی عزیزم
ژله و لوبیا سبز هم خوبه.ژله انار
استرادیول من ظهر سه تا باید بخورم نخوردم شب ۲تا
قرص ظهر یادم رفت بخورم مشکلی نداره شب قرص ظهر بخورم
انشالله که دو برابر میشه بتات
شیر سویا دارم میخورم
دعا کن برام
کوالی فول میخورم
منم ظهر یادم رفت قرص بخورم
گفت امپول قرص بخور
یعنی تا چهارشنبه امپولت باید ادامه بدی
انشالله بحق قران مثبت بشی دختر
چندشده عددش که گفته تکرار کن؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.