۳۸ پاسخ

خوبه لباساشو تنش کردن مال من حتی نتونستم لباساشو تنش کنم بوش کنم بغلش کنم بهش شیر بدم😭😭😭😭
20 روزگیش فوت کرد
قبرشو بهم نشون ندادن نتونستم براش عذا داری کنم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😔🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

واقعا واقعا واقعا غم خیلی بزرگیه 😭من ۱۸ هفته سقط قانونی انجام دادم تازه تازه داشتم تکوناشو حس میکردم اولین تجربه من بودش شب و روزم یکی شده بود
اشک چشام همینجور میرفت
افسرده شدم
قلبن درکت میکنم چی کشیدی خدا صبر حضرت زینب بهمون بده❤️
انشااله ک برای هیچ مادری این اتفاق نیوفته

عزیزم خدا بهت صبر بده خیلی سخته منم بچمو ۱۵ هفتگی سقط قانونی کردم مشکل داشت واقعا سخته داغون شدم 😓

عزیزم ایشالاخداجاشوسبزمیکنه 😭😭😭😭😭منم بچم 60روزش بودمیخواستم واکسن دوماهگی بزنم بیمارشدوفوت کرد

خدا عوضش میده .منم پسرم ۱۰روزگی فوت کرد

عزیزم خداروشکر همون چندروز رو حس کردی لباسای قشنگشو پوشید بوش به لباساشه کایای من حتی یه بار بغل مادرش نرفت چشاشو باز نکرد ،کایای من لباساشو تن نزد که مبارکش کنه ،فقط پتوش بود اونم روش چسب خونیش بود ،کایا مامان جان کاش هیچ وقت نمیومدی ،واین حسرت رو نمیکشیدم ،😭😭😭ولی نه نه غلط کردم مامان من با وجود تو تواوج ناامیدی دوباره سرپا کرفتم چقدر لذت بردم چقدر با تکونات شوق کردم چقدر حس خوب بود انگار بچه اول وبار اولم بود ولی کاش مامان خرابش نمیکردی لباسای عزیزتو مبارک میکردی 😭😭😭😭

چند هفته بودی گلم🥲🥲🥲خدا به دلت صبر بده

خدا بهت صبر بده وجاش سبز شه گلممم

خدا به قلبت صبر بده عزیزممممم 😭💔

اخه چراااا ؟
دلیل فوت؟

چرا مرد گلممم

درکت میکنم خیلی سخته،، درسته جاش چیزی سبز نمیشه اما از خدا برای دل بیقرارت آرامش زینب میخام و قسمش میدم بع علی اصغر شش ماهه دامنت و دوباره سبز کنه تا سرت باهاش گرم شه،،، پس من چیم که دختر۳ سالم تو بغلم جون داد،، پس من چیم که کنار دخترم برادر ۱۸ سالم فوت کرد،، خدا بدل هممون صبر بده

آخ عزیزم
خدا بهت صبر بده 😢😢😢

آخ چقد قشنگ هم بوده پسرت 🥲🥲🥲🥲

اخ زیبای من😔😔خدایا خودت صبر بده سخته خیلی

اشکام شروع کردن ب آمدن
خودمم سقط کردم بهمن ماه

بمیرم برات 😔😔😔😔😔😔

اخ بمیرم برات😔😔😔😔

آخ بمیرم برای دلت
من تو ۲۲هفته دخترمو از دست دادم ندیدمش بغلش نکردم ولی هرروز دارم بهش فکر میکنم. داغ تو خیلی سنگینتره خدا ب دلت آرامش بده

الهی بمیرم برات
منم امروز دست گذاشته بودم رو شکمم داشتم باهاش حرف میزدم اصلا نمیتونم باور کنم ک دیگه نیستش
من تمام لباس هاش شستم ضدعفونی کردم آماده ک تنش کنم
نمیدونستم حسرت پوشیدن یدونه لباسش هم ب دلم میمونه😭😭😭

الهی بمیرم برای دلت عزیزکم😭😭
خدا بهت صبر بده

الهی عزیزم بخدا خیلی برات ناراحت شدم انشالله زودی دوباره باردار میشی

عزیزم خدا صبرت بده
چرا از دستش دادی؟

آی خدا
خدا بهت صبر بده عزیزم
علتش چی بوده 😔

بمیرم برات 🖤😔😔

جای یه بچه هیچ وقت پر نمیشه
منم نوزاد از دست دادم
سه ماهگی
هنوزم داغش تازس
و هنوزم کسی حرف بزنه زخمیم و میخام بزنمش که درک نمیکنه چی از دست دادم
زمان فقط کمک میکنه دردت قابل تحمل بشه ولی از بین نمیره


پس تا میتونی گریه کن عزاداری کن مثل من تو خودت نریز داغون میشی

علت فوتش چی بوده؟
چرا تایپیکت جواب نمیدی

عزیزم🥲🥲😭
خدا بهت صبر بده

بمیرم برا دلت

بمیرم برا دلت دختر🥺🥲

بمیرم الهی برا غمت😔

اخ الاهیییی بمیرم برات 😭😭😭😭

خدا بهت صبر بده عزیزم 😢😢

اخ عزیزکم
میدونم چ روزای سختی داشتی و قشنگ درکت میکنم
منم نتونستم نبود دخترمو باور کنم بااینک باردارم هستم ولی ی زره غمم کم نشده

واییی الهی بمیرم مال منم نزدیک یک سالگیشه که تنهام گزاشته
5 ماه دیگه میشه 1 سالش 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

عزیزم خدا بهت صبر بده 😔

🥺💔💔💔💔💔یا ابلفضضض خدا خودش بهت صبر یده تنم مور مور شد گریم گرف بخدا😭😭😭😭😭😭😭

چه اتفاقی افتاده عزیزم 🥲🖤؟

سوال های مرتبط