چیکار کنم دهانه ی رحمم باز شه

۹ پاسخ

منم وارد ۱۰ ماه شده بودم زایمان کردم
دوش آبگرم روزی چندبار بگیر
زعفرون بخور
پیاده ردی خیلی داشته باش
ورزش هایی که برا دهانه رحم هستش رو انجام بده زیر دوش آبگرم
پله خیلی استفاده کن

پیاده روی
پله بالا پاین برو
رابطه

نگاه هر شب نوک قاشق سیه دانه و عسل بخور
بعد هر روز نصف استکان عرق بید بخور بیدمشک نه بید

شماتلاش میکنید یازبشه ولی مامیبریم میدوزیم تابازنشه خدایاااااااا

اینو یه ماما گفته بود من شات گرفتم ازش

تصویر

آناناس.نزدیکی.پیاده روی.قرص گل مغربی تو رحم شبی یک عدد

سلام دمنوش گل گاوزبان و تخم شوید با نبات از هر کدام یک قاشق غذاخوری بعلاوه یک لیوان آب

منم مثل شما😂
راه حلی پیدا کردین بگین

کاش میشد بدونیم منم مثل توام

سوال های مرتبط

مامان برزان مامان برزان ۱۴ ماهگی
مامان فیض ..❤️تو‌دلی مامان فیض ..❤️تو‌دلی ۳ ماهگی
مامان مامان کارن مامان مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی