۲ پاسخ

سلام عزیزم بله اگه اوایل بارداری باشه خوبه
از رو بتا مشخص نمیشه چند هفته ایی

خوشحال شدی باردار شدی یا نه 😅

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۱۴ ماهگی