۲ پاسخ

ویتامین منم می دادم ولی الان چند ماه نمی دم دیگه نبردم چکاب سه سالگی

خوبه پس خداروشکر
من بردم گفت کمبود آهن داره براش آهن و مولتی نوشت🤧

سوال های مرتبط