😑🚶🏻♀️
خودت چی فکر میکنی؟؟
چخبره پستونک بیبی لند بخر۱۶۰تومن
☹️😐😐😐😐😐😐😐واقعا دلت میاد خدایی
اومد و نگرفت ۵ تومنت میره چاه
یا خدا چه خبره ولش کن پستونک خوب نیست موجب درد گوش بچه میشه
پستونک رو مرتب باید عوض کنی برای رعایت بهداشتش یه چیز قیمت مناسب بگیر مرتب عوض کن
من اونت گرفتم ۷۰۰
حس میکنم گرون گرفتم🤣
اونت بخر هم برند خوبیه هم قیمتش مناسبتره
چه خبره ٥ تومن شايد پستونك نگرفت
اگه بچت پستونک نگرفت چیییی
نه عزیزم
من که به جفت بچه هامم ندادم
ولی تجربه یکی از مادرارو خوندم واقعا به نظرم خوب گفت
میگه بعضی بچه ها بدقلقن فرض کن پستونک گرون و قبول کرد هرچند ماهم که باید عوض کنی ممکنه پستونک دیگه ای بجز اون مدل قبول نکنه هم اینکه بعد از دندون در آوردن اکثرا پاره میکنن مجبوری هرسریع بری از همون مارک بخری
پس از اول یه مارکی بخرید که هم در دسترس باش ، با کیفیت باش هزینه زیادی ام نخواد
پستونک ب صورت استاندارد باید هر سه ماه عوض شه ارزش نداره لااقل اونت بگیر
نه یهو بچه ات مثل بچه من اصلا پستونک نگیره
اونت که خیلی بهتره
چرا نستر
تو دو قلو داری باید دوتا بخری ۱۰تومن بدی پستونک
نه بابا پول ریختن مگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.