مراحل آزمایش گلوکز برام میگید ؟

۲ پاسخ

من رفتم امروز اول آزمایش خون گرفت بعدش پودر ریخت داخل لیوان سه تا داد گفت یا آب بخور یکساعت بشین یکساعت نشده بالاآوردم🫩😂
بعد چون ده دقیقه مونده بود ازم آزمایش گرفت و یکیشم موند فردا صبحونه بخورم 9برم

۸ ساعت باید ناشتا باشی میری اول ازت آزمایش میگیرن بعد ی پودری میدن با آب قاطی میکنی میخوری بعد یک ساعت دوباره آزمایش میگیرن دوباره یک ساعت بعدشم یکی دیگ میگیرن

سوال های مرتبط

مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی