من رفتم امروز اول آزمایش خون گرفت بعدش پودر ریخت داخل لیوان سه تا داد گفت یا آب بخور یکساعت بشین یکساعت نشده بالاآوردم😂
بعد چون ده دقیقه مونده بود ازم آزمایش گرفت و یکیشم موند فردا صبحونه بخورم 9برم
۸ ساعت باید ناشتا باشی میری اول ازت آزمایش میگیرن بعد ی پودری میدن با آب قاطی میکنی میخوری بعد یک ساعت دوباره آزمایش میگیرن دوباره یک ساعت بعدشم یکی دیگ میگیرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.