بدنزه که نیست بیش از حد شیرینه
پرتقالیش بد مزه نیست...ساده اش خیلی بده...و اینکه اگه با آب گرم باشه همین خیلی بده😂ولی خب قندش ک زیاده یهو تهوع دست میده نیم ساعت بعدش ب آدم
بدمزه نیست خیلی شیرینه از شدت شیرینی یه ربع بعد حالت تهوع میگیری
عزیزم ببخشید بعد از ناشتایی ک خون میگیرن باید صبحانه خورد و بعد مراحل بعد؟
چجوریه میشه یکی توضیح بده؟
چون من فاصلم خونه تا آزمایشگاه دوره
منم بارداری اولم انقدر دوسش داشتم دومی نگم برات😂
من خوابم گرفته.دوبار خون گرفتن منتظرمسومیم.
ببین شربته با اینکه یکم موادش میجوشید بد نیست در کل
ولی بعد از ازمایش آخر حالت دیدنیه🫢😐
من چهار مرحله ای داشتم
دیگه نه توان حرف زدن داشتم نه توان جایی رو دیدن
بی رمق شده بودم
احتمالا منم هفته بعد برم آزمایش بدم
استرس قند گرفتم خدا کنه نرمال باشه دیابت نداشته باشم
اره منم دوسش داشتم🥸😂
من از خون دادنش میترسم 🥲🥲
وای فکر میکنم به اینکه از دستی که یه بار خون گرفتن دوباره بگیرن دردم میگیره 🥲💔
نوش جونت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.