۵ پاسخ

چند هفته رفتی

منم دیروز خوردم خوشمزه بود بعدش اب خوردم

متنفرم ازش

نوش جونت ولی خیلی بدمزه بود
من نیم ساعت بعدش بالا اوردم

همون لحظه ک آره خوشمزس بعدش حالت تهوع میگیری😂

سوال های مرتبط