به وقت آزمایش گلوکز
خیلی خوشمزه بود ک😄

تصویر
۴ پاسخ

چندهفته انجام دادی؟

اره بابا منم امروز ازمایش دادم، همچینم که بعضیا ازش یه غول ساختن نبود. خیلیم راحت بود پودرشم خوشمزه😄

داخل آب ریختی واسه بقیه ک خودش آماده هستیش

آره منم خوشم اومد ازش ولی،یکم ک بگذره احساس گرسنگی کنی شاید یخورده حالت بد بشه ک اونم یکم هوا بخوری حالت بهتر میشه

سوال های مرتبط

مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری