به وقت ازمایش گلوکز

خیلی گفتین سخته اما بسیار خوشمزه بود

تصویر
۱۴ پاسخ

منم شنبه باید برم🥲خوشمزگیش به کنار از اینکه ۳ ساعت طول میکشه خیلی بدم میاد من اذیت میشم نمیتونم بشینم موندم چیکار کنم
خونمونم پله داره نمیشه بیامو برم هی

وای منم امروز داشتم خواب موندم😂😂

سلام ببخشید من هفته ۱۲ این آزمایش قند ۳ مرحله ای رو دادم همه چیم خوب بود باز باید هفته ۲۵ دوباره بدم یا همون کافیه؟؟

عزیزم یکی شما پرتقالی هست مال من سفیدساده بود اگه بالا بیاری باید یه روز دیگه باید بری

سختیش بیشتر برای انتظار طولانی و گرسنه موندنشه

هزینش چقدر شد

این هفته که تمومه، هفته بعد میرم 🫠

من رفتم خاستم ازمایش بعد شربتو بدم حالم بد شد

منم فردا دارم 😢 قبلاً تجربه شو دارم خیلی سخت نیست ولی خب آسونم نیست مخصوصا ناشتا بودن و سه بار خون دادن

خیلی خوشمزه بود
بمن که خیلی حال داد

ارهبرا بعضیا سخته

من دوتا ظرفشو خوردم و ۴ مرحله بود

عالیه من امروز دادم سومین خونم الان ساعت ۱۰ قراره بدم اصلا بد نبود خیلیا الکی استرس وارد میکنن بادم

عزیزم چندنوبت باید خون بدی؟

سوال های مرتبط

مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری