ب وقت آزمایش گلوکز خیلی خوشمزه ست 😂♥️♥️

تصویر
۱۵ پاسخ

از این آزمایشه بیشتر از زاییدن میترسم😂

چقدر الکی ترسیدم سر این آزمایش ولی برای منم خیلی خوشمزه،بود

چندبار ازت خون میگیرن؟

من فردا باید برم خدا به خیر کنه 🥲🥲

منم اخر هفته باید برم

عاشق این شربتم میگفتم کاشکی چنتایی بدن بهم بخورم😂😕

اره منم خوردم انگار آب میوه می‌خوردم خوشمزه بود

خیلی خوشمزه اس زیادم شیرین نیست طعم آب پرتقال میده ولی بعدش حالت تهوع میده

خانوما من از وقتی این ازمایش رو دادم اشتهام خیلی کم شده هیچی نمیتونم بخورم حالت تهوع هم برگشته چیکار کنم بنظرتون؟

منم خوردم خیلی شیرین بود حالم بدشد

خوشمزه هس ولی وقتی با معده خالی اون حجم از شیرینیو قورت میدی خیلی حسش بده🤮

ازمایش گلوکز چند مرحله ای هستی؟۲ یا ۳ یا ۴ مرحله ای؟
چندتا از این قوطی دادن خوردی؟

خیلی خوبه
من ک وقتی رفتم مرحله اول ک خون گرفت یکم اومدم اینطرف سرم گیج رفته بود پخش زمین شده بودم تو مرکز🥲🫠

منم چند روز دیگه باید برم این آزمایشو بدم 🤦🏻‍♀️

میگن مزه آب پرتقال میده

سوال های مرتبط

مامان رستا همتا مامان رستا همتا ۱۲ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۲ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۵ ماهگی
مامان تیارا😍 مامان تیارا😍 ۵ ماهگی
مامان آنِلی🦋🍭🩷 مامان آنِلی🦋🍭🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ارسلان و حسین مامان ارسلان و حسین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهیار🫀 مامان مهیار🫀 ۹ ماهگی
مامان عشق مامانوباباش مامان عشق مامانوباباش ۵ ماهگی
مامان آقا میران مامان آقا میران ۲ ماهگی