بدن با بدن متفاوته منسر دخترم اینقد حالم بد شد که نگو سر این هنوز ندادم
خوشمزه ست
ولی بعدش به بعضی ها نمیسازه حالشون بدمیشه
من ک بارداری قبلی خوردم بعدش چنان حالم بد شد ک مامانم فقط گرفته بودمنو تهوع سرگیجه بیحال افتادم
بزور تحمل کردم تا بعد از آزمایش همشو بالا اوردم
بدن ها متفاوته دیگه
کلا تو گهواره همه چیو میگن بده
جواب آزمایش میذاری میگن بده،،،میری دکتر ،،،دکتر میگه خوبه!اینجا همینجوریه
این مدلش خوشمزه ست
برای من اولش خوب بود گفتم الکی تعریف بد میکنن اما بعد ۱۲ ساعت چندین بار بالا اوردم حالم خیلی بد شد🥲
من الان دیدمش سرگیجه گرفتم یادم افتاد چ حالی داشتم وقتی خوردمش🤢
قرس جوشان
طعم قرص جوان رامیده بد نیست ولی بعد یکی دوساعت ضعفت میگیره و حالت بد میشه
واسه من که خیلی بد بود بعد از خوردنش حالت تهوع شدید داشتم و بعد از خونگیری دوم بالا آوردم و رنگم پرید و مسئول خونگیری تا من رو دید گفت فورا برو رو تخت دراز بکش رنگت پریده کلا تا شب هم سر درد بودم
برا منم اوكي بود ولي بنظرم مزه پرتغالشم بي تاثيير نبود اونايي ك ابقند خوردن بنظرم خيلي براشون سخت بود
من بعد ازمايش تا خود شب فقط اب خوردم بشدت تشنم ميشد😕😂
اره اصلا بدنبود،فقطپروسه خون گرفتن اونم اخرین بار اذیت شدم همین،
مال من مزه قند میداد 😒😒 من به امید مزه اب پرتقال رفته بودم خورد از ذوقم
واسه من که بد بود
من بعد خوردنش خیلی حالم بد شد نیاز داشتم دراز بکشم ولی جا نبود حالت تهوع گرفته بودم بی حال شده بودم بعدش اون روز کلا بی حال بودم
من بچم پسره خیلیم مزش خوب بود
اره خیلی خوشمزه بود مزه پرتقال ۲دقیقه ای همشو خوردم
برای کسایی که بچشون دختره خوشمزه هست منم مشکلی نداشتم باهاشون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.