اینم از آزمایش گلوکز من🫠😶‍🌫️

تصویر
۶ پاسخ

من نمیدونم چرا این مرحله میترسم😐🤣

من چکار کنم با این تهوع و این آزمایش خداااا

نتیجشو بهمون بگو هروقت نوش جون کردی

اههههه منم خوردم حالم بد شد🤮🤮😞

انشالله خیره ..
من تازه زنگ زدم گفتن جوابش اومده فردا برم ببینم چی به چیه

وای خیلی سخته ناشتا اون شربت شیرین رو آدم بخوره من توی حاملگی اولم خیلی حالم بد شد چند ساعت هم باید انتظار بکشی من همش دراز کشیده بودم 😂 این بار رو چه کنم خدا به دادم برسه 😟😓

سوال های مرتبط

مامان حلما کوچولو🩷 مامان حلما کوچولو🩷 ۱ ماهگی
مامان دلینم👧🏻🪿 مامان دلینم👧🏻🪿 ۲ ماهگی
مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیر علی وسام مامان امیر علی وسام ۴ ماهگی
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان طاها وآرن🩵🩵💕 مامان طاها وآرن🩵🩵💕 روزهای ابتدایی تولد