اینم آزمایش گلوکز من بچها دعا کنبد قندنداشته باشم🌺😘

تصویر
۸ پاسخ

ای من نتوستم شربت بخورم حالم بد شد دیگه ازمایش ندادم نصفه موند

کجا دادین؟ هزینه ش چقدر شد؟

میشه کلانداد این ازمایشو

انشالله که همه چی عالی باشه منم یک هفته دیگه باید برم

سلام من دیشب از ۱۱دیگه چیزی نخوردم امروز زنگ زدم گفت باید ۱۰تا۱۲ساعت ناشتا باشی شامتم سنگین بوده
فردا بیا
چنساعت ناشتا بودی
خونم دادی؟

انشالله که نداری عزیزم 🌹 برای ما هم دعا کن

برا منم دعا کن نداشته باشمممم

انشاالله که نداری همه چی خوبه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانوم مامان فسقلی خانوم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 ۱۱ ماهگی
مامان حلما کوچولو🩷 مامان حلما کوچولو🩷 ۱ ماهگی
فرزانه عزیزیان فرزانه عزیزیان قصد بارداری
مامان دلینم👧🏻🪿 مامان دلینم👧🏻🪿 ۲ ماهگی
مامان آیماه خانوم👶🎀 مامان آیماه خانوم👶🎀 ۱ ماهگی