بچها من ازمایش گلوکز ندادم بنظرشمادیرنیس

۷ پاسخ

ن برو

نه تا۲۸هفته وقت داری

تا ۲۸ هفته وقت داری..برا من هفته ۲۷ نوشته

تا ۲۸ هفته وقت هست

ن الانم.میتونی

نه عزیزم دیر نشده

نه الان برو

سوال های مرتبط

مامان جیگروووو♥️ مامان جیگروووو♥️ ۵ ماهگی
مامان آراز 👼🪽💙 مامان آراز 👼🪽💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان شنگول و منگول مامان شنگول و منگول هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ابنبات قندی 🩷🍭🎀 مامان ابنبات قندی 🩷🍭🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری