اینم آزمایش گلوکز من 😅😉

تصویر
۶ پاسخ

تو که سه قولویی زمان زایمانت چه زمانیه؟؟
فک کنم کم مونده اره؟؟

وای چه جوری سه قلورو تو شکمت تحمل میکنی خیلی لگد میزنن 🥲

من از الان میترسم ازین آزمایش از بس ک بالا میارم فک میکنم تا اون موقع همراهمه این بالا آوردن🤦

چطور بود خوب بود
این همه میگن بد و بدمزه هستش و بالا آوردیم شما چکار کردی چطوری باهاش کنار اومدی
من دارم با خودم تمرین میکنم تا دوسه هفته دیگه نوبتم برم

آره سه تا پسر شیطون😅

وای سه قلو داری؟؟؟ من خوردم بچه داره بندری میرقصه... مال تو دیگ سوراخت میکنن

سوال های مرتبط

مامان حلما کوچولو🩷 مامان حلما کوچولو🩷 ۱ ماهگی
مامان دلینم👧🏻🪿 مامان دلینم👧🏻🪿 ۲ ماهگی
مامان آیماه خانوم👶🎀 مامان آیماه خانوم👶🎀 ۱ ماهگی
مامان امیر علی وسام مامان امیر علی وسام ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان طاها وآرن🩵🩵💕 مامان طاها وآرن🩵🩵💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان رایان🩵🍼 مامان رایان🩵🍼 هفته بیست‌وششم بارداری