۱۰ پاسخ

فقط شکرخالی دیگه طعم پرتغال نداره

خوشمزست

آزمایش راحتی بود برا من
فقط دومرحله بود برای من
مرحله سوم بعد صبونه رو یک ماه قبل داده بودم احتمالا ب اون خاطر ننوشته بود.

چند هفته باید تست گلوکز داد؟

گلم هزینش چند بود میخا برم

من دیابت دارم. منم باید بدم؟ میترسم خطرناک باشه واسم. اینو بخورم قندم میره هزار

مقدار قندش تقریبا با همون مقدار نوشابه برابره

فک کنم اینکه موقع آزمایش حالمون بد میشه ۹۰ درصد برا استرسه.
چون بارها پیش میاد کلی قند مصرف میکنیم.
اما به آزمایش میرسیم یهو حالمون بد میشه

بخور ببین سر توهم درد میکنه؟؟ من بعد اینکه خوردم از سردرد میمردم

مال منم ظرفش عین این بود ولی پرتقالی بود شاید مال تو پرتقالی نیس

سوال های مرتبط

مامان حلما کوچولو🩷 مامان حلما کوچولو🩷 ۱ ماهگی
مامان دلینم👧🏻🪿 مامان دلینم👧🏻🪿 ۲ ماهگی
مامان آیماه خانوم👶🎀 مامان آیماه خانوم👶🎀 ۱ ماهگی
مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیر علی وسام مامان امیر علی وسام ۴ ماهگی