۶ پاسخ

عصبانی باشم برو بااااباااااا یا چه ربطییی دارهههه
خوشحال باشم نهههه باااابااااا 🤪

چیزی خاصی نمیگم
کلا مغزم با بچه داری هنگه😵‍💫🥴

تیکه کلام خاصی ندارم هر بار یه چی میگم هر چی ک اون لحظه خوشم بیاد🤭🤣

من میگم جوووووون یا جاااااااان😁😆☠️

حاجییی پشماممم🤣

فعلا میگیم موشککک😂😂 تازه دم گوشم ۵تا زدن

سوال های مرتبط