مامانا کمپرس سرد برای چیه پسرم واکسن زدم؟

۳ پاسخ

من ک نزاشتم
البته بهداشت هم گفت ک فعلا هوا خودش سرد هست نزار
مامانمم تاکید داشت ک جای واکسن یخ کنه بچه بی قراری میکنه و تب میکنه

چيز سرد بزار فقط اب دار نباشه البته تو سيسموني فروشي ها هست ميزاري يخ ميزنه روي قسمت واكسن ميزاري

هم دردش کمتر بشه هم اینکه جای واکسنش سفت نشه.

سوال های مرتبط