من ک نزاشتم
البته بهداشت هم گفت ک فعلا هوا خودش سرد هست نزار
مامانمم تاکید داشت ک جای واکسن یخ کنه بچه بی قراری میکنه و تب میکنه
چيز سرد بزار فقط اب دار نباشه البته تو سيسموني فروشي ها هست ميزاري يخ ميزنه روي قسمت واكسن ميزاري
هم دردش کمتر بشه هم اینکه جای واکسنش سفت نشه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.