۴ پاسخ

احتمالا حساسیت نشون داده بهتر نشد ببرش دکتر نشون بده از نگرانی دربیای

اگه تب داره هر چهار ساعت مرتب قطره استامینوفن بده اگه تب داشت کم لباسش کن و پاشویی کن

عزیزم حوله گرم بزار رو پاهاش

نزار تبش بره بالاتر ۳۸ پاشویه کن

سوال های مرتبط

مامان نویانم🩵🦫🦦 مامان نویانم🩵🦫🦦 ۱۰ ماهگی