۶ پاسخ

سلام عزیزم ما تو روبیکا گروه اسلامشهریا داریم دورهم جمعیم اگه دوست داشتی بیای به این آیدی پیام بده iovekilla@ ❤

۷ بیدار میشه ۱۱ میخابه تا ۱
دوباره ۴ میخابه تا ۷
بعد دوباره ۹. ۱۰ اینا میخابه

پسرم ۹بیدارمیشه ۳میخوابه ی یساعت بعد الانم خوابید یه ساعت تا ۱۱ونیم ک تاصب یخوابه

ساعت ۶ونیم عصر میخوابه ۶ صبح بیدار کیشه یه بار ۱۰ میخوابه یکساعتو‌نیم یه بارم ۲یه ساعت

دختر من ده صبح بیدار میشه ، یه بار ۱۲ می‌خوابه ، یه بارم ساعت ۴ ، هربار تقریبا ۴۰ دقیقه

روزی*

سوال های مرتبط

مامان یاسمین وتودلی مامان یاسمین وتودلی ۱ سالگی