من دیروز رفتم دوسه دست لباس خریدم یه پتو دورپیچ یه حوله دورپیچ
یه پتو گلبافت
دستمال خشک کن ودستمال دهان
دوجفت جوراب ۳تا کلاه و دوبسته مای بی بی یه بسته دستمال مرطوب و زیرانداز تعویض
فعلا همیناروخریدم فکرمیکنم کافی باشه شوینده وتب سنجش مونده بقیه وسایل از پسراولم مونده براش استفاده میکنم
منم چیزی نگرفتم فقط یکی دوتا لباس اینترنتی سفارش دادم
منم هیچی هنوز نخریدم
منتمام شد خریدام بعد انتی شرو کردم خرید و
من از آنومالی همه خریدامو انجام دادم حتی خریدایی که خودم برای زایمان نیاز دارم و قبل عید خریدم فقط مونده یسری چیزای کوچیک
از جنسیت بچه مطمئن هستی وسایلاشو بخر
من اروم اروم هر دفعه گرفتم،لیست گرفته بودم چیزایی که میخوام چون خودم ادمیم که استرس میکشم اماده نباشه ،هر پولی که دستم میومد میرفتم سیسمونی میدیدم چیزی که تو لیستم هست و میتونم بخرم و میگرفتم شده دونه دونه ای میخریدم هنوزم دید نشده ولی خب تا سنگین تر نشدی برو چون ادم دلش میخواد بگرده بگیره😊
بخر دیگه کم مونده ها🥲 من از ۲۰ هفته خریدم هنوزم استرسشو دارم ک تکمیل نشده
منخودم هیچی ولی مامانم خرید کرده برام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.