دلستر و سینه مرغ تابه ای
نگاه من شنیدم پروبستنی هم خوبه چون قندش کمتره و بر پایه پروتئین و کلسیم هست
من بستنی خانواده وانیلی میخوردم
صبح ها هم هرروز تخم مرغ بخور ، لبنیات مخصوصا کره و خامه هم خوبه
کاکائویی ، پسته ای
وانیلی یا کاراملی احتمالا .
بستنی ک بر پایه شیر باشه نه یخی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.