۶ پاسخ

دلستر و سینه مرغ تابه ای

نگاه من شنیدم پروبستنی هم خوبه چون قندش کمتره و بر پایه پروتئین و کلسیم هست

من بستنی خانواده وانیلی میخوردم

صبح ها هم هرروز تخم مرغ بخور ، لبنیات مخصوصا کره و خامه هم خوبه

کاکائویی ، پسته ای

وانیلی یا کاراملی احتمالا .
بستنی ک بر پایه شیر باشه نه یخی

سوال های مرتبط

مامان جان مامان جان ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری