۵ پاسخ

ن این خفگی نفس تنگی من احساس میکنم همه از هفت به بالا دارن

تحمل کن وعده هات کمتر بخور زود زود بخور

خیلییییی بدههههه

منم همین طور بودم تا ده هفته دیگه خودش خوب شد

منم همینطورم
هیچ کاری نمیشه کرد جز تحمل

سوال های مرتبط

مامان فندق🤱♥️ مامان فندق🤱♥️ هفته یازدهم بارداری