هم برا اینه که سالم هم اینکه دلدرد نیس و هم اینکه معده ش داره جا باز میکنه
من دیروز بروم دکتر گفت شیرت چون چربه اینجوره خیلی خوبه
ریفلاکس
اگه زیاد بخوره...یا اگه بخوره و اروغ داشته باشه نگیرید اینجوری میشه..گاهی ام بخاطراینه که معدش داره جاباز میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.