سلام بچه شیر میخوره چرا سکسه میگیره

۴ پاسخ

هم برا اینه که سالم هم اینکه دل‌درد نیس و هم اینکه معده ش داره جا باز میکنه

من دیروز بروم دکتر گفت شیرت چون چربه اینجوره خیلی خوبه

ریفلاکس

اگه زیاد بخوره...یا اگه بخوره و اروغ داشته باشه نگیرید اینجوری میشه..گاهی ام بخاطراینه که معدش داره جاباز میکنه

سوال های مرتبط

مامان فرامرز مامان فرامرز ۱۴ ماهگی
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان یونا🩵👶🏻 مامان یونا🩵👶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان 🤍ملورین‌خانوم مامان 🤍ملورین‌خانوم ۵ ماهگی