۹ پاسخ

اره خیلی زیاده
قندت بالاس؟

عزیزم اگر بچه رسید به ۴کیلو طبیعی زایمان نکن خیلی اذیت میشی حتی از سزارین بدتره
من تو فامیلمون دیدم که چقدر اذیت شدن

عزیزم خوراکت چی بوده ؟
که ماشالله نی نی توپول شده

خیلی زیاده، تست قند دادی؟

ماشالله عالیه و امکان داره بالای چهار بشه و اگه به چهار کیلو و نیم نرسه طبیعی زایمان میکنی چون سونو ها تا 300گرم اختلاف دارن

خانمها من هفته اول ماه هشتم بچه ام 1/175 دکتر گفت دور شکمش کوچیکتر از جاهای دیگه اشه خیلی ناراحتم😑

صدکش چنده؟ یه آزمایش قند برای اطمینان بده
من 29 هفته و 5 روز 1900 بود صدک 75 آزمایش قند هم دادم مشکلی نداشت قندم

ماشاالله خیلی خوبه ک

خوبه عالیه
چی میخوری عزیزم ؟

سوال های مرتبط